Naar aanleiding van de maatregelen getroffen in het kader van Corona, trachten we ons kantoor voor u zo optimaal mogelijk te laten verder werken. We zijn natuurlijk wel extra bezorgd om de gezondheid van onze klant en onze medewerkers. We vragen dan ook enig begrip voor de maatregelen die we onze medewerkers hieromtrent hebben opgelegd. 

  • We raden iedereen aan zoveel mogelijk gebruik te maken van de digitale kanalen. Voor de bank zijn deze kanalen reeds goed gekend en worden deze reeds veel gebruikt. Onze selfbank is ook dagelijks open van 6u tot 22u. Daarnaast kan u ook steeds via email en telefoon met ons communiceren.  Ook voor onze verzekeringsklanten hebben we een MY BROKER app die u kan installeren op uw smartphone en tablet. Hier kan u zaken consulteren, wijzigingen aanbrengen en zelfs schade aangeven. We helpen u graag verder op weg om met deze tools te werken, maar blijven uiteraard ook telefonisch en via mail te bereiken. 
  • Voorlopig zal ons kantoor ook de normale openingsuren open blijven. We vragen u echter om het aantal bezoeken aan het loket te beperken tot het uiterst noodzakelijke. Wenst u een gesprek, dan vragen we u dit zoveel mogelijk op afspraak te doen. Zo kunnen we voor een mooie spreiding zorgen waardoor klanten niet moeten wachten. 
  • Probeer zoveel mogelijk via uw bankkaart te betalen en ontvangen. Zo kunnen we het fysische geldverkeer beperken. 
  • Mogen we u vragen om niet naar het kantoor te komen als u zich ziek voelt. We willen voorkomen dat onze medewerkers ook ziek worden en onze dienstverlening in het gedrang zou komen. 

Het zullen voor iedereen lastige weken worden, maar als we allemaal samen ons steentje bijdragen, dan hopen we vlug opnieuw als voorheen te kunnen werken, sporten en genieten. We staan in ieder geval klaar voor u. 

Sofie & Nicolas